بلاگ

صبحانه مقوی برای سالمندان شامل چه چیزهایی است؟

صبحانه مقوی برای سالمندان

صبحانه مقوی برای سالمندان می‌تواند شامل انواع میوه و سبزیجات، پروتئین، غلات کامل، چای سبز و… باشد. در این متن، تعدادی از مواد غذایی که

دیابت در سالمندان + عوامل و درمان

دیابت در سالمندان + علل و درمان

دیابت در سالمندان باعث بروز مشکلات از جمله بیماری‌های قلبی عروقی، سکته قلبی، نابینایی، قطع پا، بیماری‌های عفونی و کلیوی جدی می‌شود. در ادامه، اثرات

علت توهم در سالمندان

توهم در سالمندان

توهم در سالمندان به دلایل مختلفی از جمله زوال عقل، بیماری آلزایمر، عوارض جانبی داروها، روان پریشی و سندرم چارلز بونت رخ می‌دهد. با افزایش

تنهایی در سالمندان

تنهایی در دوره سالمندی

بسیاری از افراد سالمند به علت وجود شرایط ناخوشایند در زندگی خود، مانند از دست دادن همسری که سال‌ها با او زندگی کرده‌اند، دوری از

ترس از پیری + علل، نشانه_ها و درمان

ترس از پیری + علل، نشانه‌ها و درمان

ترس از پیری که به نام گراسکوفوبیا نیز شناخته می شود، ترس رایجی است که بسیاری از افراد تجربه می کنند. ترس از پیر شدن،

علائم و نشانه های خستگی در سالمندان

خستگی در سالمندان + علائم و دلایل آن

خستگی در سالمندان، می‌تواند اثرات منفی بر روی کیفیت زندگی این افراد داشته باشد. این احساس خستگی می‌تواند باعث کاهش سطح انرژی، کاهش عملکرد بدنی

رژیم غذایی ضد آلزایمر
آلزایمر

رژیم غذایی ضد آلزایمر

رژیم غذایی ضد آلزایمر می‌تواند در پیشگیری از ایجاد این بیماری موثر باشد و آن را به تعویق بیاندازد. آلزایمر یکی از بیماری‌هایی است که

مشکلات مغزی و عدم تعادل در سالمندان

عدم تعادل در سالمندان

علت عدم تعادل در سالمندان یا ناتوانی در راه رفتن سالمندان چیست؟ با بالا رفتن سن و آغاز روند پیری مشکلات بسیاری بروز پیدا می‌کند.

کلینیک حافظه

کلینیک حافظه

کلینیک حافظه یک مرکز تخصصی است که شما در آن تحت یک سری آزمایش‌ها مانند اسکن CAT، MRI و SPECT قرار می‌گیرید. هدف کادر درمان

افزایش انگیزه زندگی از مزیت های ازدواج در سالمندی